WE ARE HIRING !
Position Name : Senior Manager, Customer Relationship Management
Name of Organization : Shajgoj Limited
Number of Vacant Position : 1
Shajgoj limited is the largest omni channel beauty, personal care & hygiene retailer in Bangladesh offering authentic products through both E-commerce and physical stores. It also operates world’s largest Bengali beauty portal (www.shajgoj.com) since 2013. Over the past years it has seen tremendous growth in E-commerce (shop.shajgoj.com)
We are looking for a passionate leader who can manage our tremendous Customer Care Team of 25 People & ensure the long-term equity building with our customers.
Job Responsibilities
• Managing & leading the Customer Care Team of 25 people.
• Supervise day-to-day operations in the customer service department.
• Improvise customer experience. Develop customer satisfaction goals and deploy plans to implement targets.
• Monitoring brand performance, curating the customer demands & forwarding to the Business Development Team as new products suggestions.
• Coordinate customer queries from all channels including call center, social media, e-mail and ensure resolution of all the issues. Responsible for creating and maintaining standardized communication on all channels.
• Directly handle complex customer issues and coordinate resolution.
• Plan for increase in resources to handle peak sales periods including designing on boarding and training modules.
• Supervising the training for new recruits, and ensuring the time-to-time training of the existing team members as well.
• Responsible for regularly developing and updating the FAQ list and announcement ensuring all CRM Executives are informed regarding updates.
• Maintain accurate records and documentation of all customer service activities and discussions.
• Assess service statistics and prepare detailed reports on findings.
• Create effective customer service procedures, policies, and standards.
• Stay informed on the latest industry techniques and methods.
Employment Status
Full-time
Experience Requirements
• 5 to 7 year(s)
• The applicants should have experience in the following area(s):
Customer Service
Skills
• Negotiation Skills
• Execution Management
• Client Relationship Management
• Analytical skills
• Business presentation skills
Competencies
• Planning and Prioritizing
• Collaboration
• Extrovert
• Problem solving
• People Management
Educational Requirements
Graduation in any Discipline, Post-Graduation will be more preferred.
Job Location
Opposite to Jamuna Future Park, Kuril, Dhaka- 1229.
Salary
40k – 55k per month (negotiable on the basis of experience)
Compensation & Other Benefits
Festival Bonus: 2
Instruction to apply: Applicants meeting the requirements of the position are requested forward their resume along with a cover letter to career@shajgoj.com
**Please mention " Senior Manager, Customer Service Management” in the subject line of your mail**
Application Deadline: 30th of June, 2020
Disclaimers : jobcirculars ডাইরেক্টলি চাকরি দেয়না। এটা বাংলাদেশের সকল জব সার্কুলারগুলো আপনার সামনে নিয়ে আসে। অতঃপর, সেই সার্কুলার অনুসারে, আপনার যোগ্যতা অনুযায়ি, আপনাকে নিজেই আবেদন করতে হবে। চাকরি পাওয়ার ব্যপারে এই ওয়েবসাইট কোন প্রকার সহযোগিতা করেনা, করবেওনা । মনে রাখবেন - jobcirculars is one of the top job listing website in Bangladesh. বাণিজ্য মেলায় বিক্রয়কর্মী নিয়োগdhaka international trade fair 2019,dhaka international trade fair 2018 stall list,dhaka international trade fair paragraph,dhaka international trade fair 2018 map,dhaka international trade fair time schedule,dhaka international trade fair 2018 job circular,dhaka international trade fair 2016 stall list, part time job , part time job at Dhaka,dhaka international trade fair 2018 job circular,dhaka international trade fair jobs 2018,fair job circular,dhaka international trade fair 2019 job circular,ditf 2018 job circular, banijjo mela job 2018,ditf 2018 circular,banijjo mela 2018 offerDATUM Architecture ,Job অভিজাত জব আদমজী ইপিজেড জব আড়ং জব নিউ ইউ এস বাংলা এয়ারলাইন্স ইস্টার্ন ব্যাংক ইস্টার্ন ব্যাংক জব এইচ এস সি পাশ জব এইচ এস সি ২০১৮ রুটিন এম সি সি লিমিটেড জব এস এস সি পাশ সরকারি জব গ্রিন ভিউ রিসোর্ট এন্ড কনভেনশন সেন্টার জবইন ব্যাংক টেলিটক জব ডেটাম আর্কিটেকচার (DATUM Architecture) সার্কুলার ডেটাম আর্কিটেকচার সার্কুলার পরিক্ষার রুটিন পানি উন্নয়ন বোর্ড জব বসুন্ধরা সিটিতে জব বাংলাদেশ অভ্যন্তরীণ নৌ পরিবহন কর্পোরেশন নিয়োগ বিজ্ঞপ্তি বানিজ্য মেলা জব বানিজ্য মেলার চাকরি বানিজ্য মেলা সার্কুলার বানিজ্য মেলায় চাকরি বানিজ্য মেলা ২০১৮ নিয়োগ বিনা অভিজ্ঞতায় জব ব্যাংক এশিয়া জব সার্কুলার ব্র্যক এ নিয়োগের সার্কুলার ভিভো মোবাইল জব মোবাইল কোম্পানিতে জব মোবাল জব মোল্লাকান্দি লালমিয়া পাইলট হাই স্কুল অ্যান্ড কলেজে যমুনা ফিউচার পার্ক জব রবি জব রবিতে চাকরি বাকরি রবিতে জব রবি মোবাইলে সার্কুলার রিসেপশনিস্ট নিয়োগ সিংগার জব স্কুল এন্ড কলেজ এ জব হোটেল জব , bank job, result , latest bank job.
Position Name : Senior Manager, Customer Relationship Management
Name of Organization : Shajgoj Limited
Number of Vacant Position : 1

Shajgoj limited is the largest omni channel beauty, personal care & hygiene retailer in Bangladesh offering authentic products through both E-commerce and physical stores. It also operates world’s largest Bengali beauty portal (www.shajgoj.com) since 2013. Over the past years it has seen tremendous growth in E-commerce (shop.shajgoj.com)
We are looking for a passionate leader who can manage our tremendous Customer Care Team of 25 People & ensure the long-term equity building with our customers.
Job Responsibilities
• Managing & leading the Customer Care Team of 25 people.
• Supervise day-to-day operations in the customer service department.
• Improvise customer experience. Develop customer satisfaction goals and deploy plans to implement targets.
• Monitoring brand performance, curating the customer demands & forwarding to the Business Development Team as new products suggestions.
• Coordinate customer queries from all channels including call center, social media, e-mail and ensure resolution of all the issues. Responsible for creating and maintaining standardized communication on all channels.
• Directly handle complex customer issues and coordinate resolution.
• Plan for increase in resources to handle peak sales periods including designing on boarding and training modules.
• Supervising the training for new recruits, and ensuring the time-to-time training of the existing team members as well.
• Responsible for regularly developing and updating the FAQ list and announcement ensuring all CRM Executives are informed regarding updates.
• Maintain accurate records and documentation of all customer service activities and discussions.
• Assess service statistics and prepare detailed reports on findings.
• Create effective customer service procedures, policies, and standards.
• Stay informed on the latest industry techniques and methods.
Employment Status
Full-time
Experience Requirements
• 5 to 7 year(s)
• The applicants should have experience in the following area(s):
Customer Service
Skills
• Negotiation Skills
• Execution Management
• Client Relationship Management
• Analytical skills
• Business presentation skills
Competencies
• Planning and Prioritizing
• Collaboration
• Extrovert
• Problem solving
• People Management
Educational Requirements
Graduation in any Discipline, Post-Graduation will be more preferred.
Job Location
Opposite to Jamuna Future Park, Kuril, Dhaka- 1229.
Salary
40k – 55k per month (negotiable on the basis of experience)
Compensation & Other Benefits
Festival Bonus: 2
Instruction to apply: Applicants meeting the requirements of the position are requested forward their resume along with a cover letter to career@shajgoj.com
**Please mention " Senior Manager, Customer Service Management” in the subject line of your mail**
Application Deadline: 30th of June, 2020
Disclaimers : jobcirculars ডাইরেক্টলি চাকরি দেয়না। এটা বাংলাদেশের সকল জব সার্কুলারগুলো আপনার সামনে নিয়ে আসে। অতঃপর, সেই সার্কুলার অনুসারে, আপনার যোগ্যতা অনুযায়ি, আপনাকে নিজেই আবেদন করতে হবে। চাকরি পাওয়ার ব্যপারে এই ওয়েবসাইট কোন প্রকার সহযোগিতা করেনা, করবেওনা । মনে রাখবেন - jobcirculars is one of the top job listing website in Bangladesh. বাণিজ্য মেলায় বিক্রয়কর্মী নিয়োগdhaka international trade fair 2019,dhaka international trade fair 2018 stall list,dhaka international trade fair paragraph,dhaka international trade fair 2018 map,dhaka international trade fair time schedule,dhaka international trade fair 2018 job circular,dhaka international trade fair 2016 stall list, part time job , part time job at Dhaka,dhaka international trade fair 2018 job circular,dhaka international trade fair jobs 2018,fair job circular,dhaka international trade fair 2019 job circular,ditf 2018 job circular, banijjo mela job 2018,ditf 2018 circular,banijjo mela 2018 offerDATUM Architecture ,Job অভিজাত জব আদমজী ইপিজেড জব আড়ং জব নিউ ইউ এস বাংলা এয়ারলাইন্স ইস্টার্ন ব্যাংক ইস্টার্ন ব্যাংক জব এইচ এস সি পাশ জব এইচ এস সি ২০১৮ রুটিন এম সি সি লিমিটেড জব এস এস সি পাশ সরকারি জব গ্রিন ভিউ রিসোর্ট এন্ড কনভেনশন সেন্টার জবইন ব্যাংক টেলিটক জব ডেটাম আর্কিটেকচার (DATUM Architecture) সার্কুলার ডেটাম আর্কিটেকচার সার্কুলার পরিক্ষার রুটিন পানি উন্নয়ন বোর্ড জব বসুন্ধরা সিটিতে জব বাংলাদেশ অভ্যন্তরীণ নৌ পরিবহন কর্পোরেশন নিয়োগ বিজ্ঞপ্তি বানিজ্য মেলা জব বানিজ্য মেলার চাকরি বানিজ্য মেলা সার্কুলার বানিজ্য মেলায় চাকরি বানিজ্য মেলা ২০১৮ নিয়োগ বিনা অভিজ্ঞতায় জব ব্যাংক এশিয়া জব সার্কুলার ব্র্যক এ নিয়োগের সার্কুলার ভিভো মোবাইল জব মোবাইল কোম্পানিতে জব মোবাল জব মোল্লাকান্দি লালমিয়া পাইলট হাই স্কুল অ্যান্ড কলেজে যমুনা ফিউচার পার্ক জব রবি জব রবিতে চাকরি বাকরি রবিতে জব রবি মোবাইলে সার্কুলার রিসেপশনিস্ট নিয়োগ সিংগার জব স্কুল এন্ড কলেজ এ জব হোটেল জব , bank job, result , latest bank job.